25 Kasım 2011 Cuma

The Art of Getting By (2011) Hiçbir şey imkansız değildir.

George dünyadaki gerçekliği kabullenmeyen kendi öngörüleriyle yaşayan bir çocuktur.Ne zaman ki Sally’le tanışır.Kendini başka bir gerçeklikte bulur.

Sundance film festivalinde juri büyük ödülüne aday olmuş bir olan the art of getting by (Ev Ödevi) Gavin Wiesen’ın ilk uzun metraj filmi olup senaryosu da kendine aiitir.

Emma Roberts ve Freddie Highmore oyunculuk adına güzel bir iş çıkarmışlar.Ve Michael Angarano da gayet yakışmış filme.

Film Genel olarak karakteri yeni yeni gelişen george’un etrafında dönüyor.ve hayata olan mesafeli davranışlarının nasıl değiştiğine tanık oluyorsunuz.Onun bu mesafesi ailesinin bıraktığı bir iz miydi? Yoksa okuduğu kitapların içinde kendini bulma çabasımıydı? George kendini hayatın içinde hem karanlık hem aydınlıkla nasıl başa çıkması gerektiğini öğreniyor.

Filmden bir replik


-Sana aşığım. Hep öyleydim.

-Haksız olan seninki sanıyordum,
-ama benim bunu söylememem haksızlıkmış.

-İşte, söyledim.

-Hiçbir halt değildim.

-Hiçbir şey değilmişim gibi hissediyordum.

-En azından.

-Sen bunu değiştirdin.

Ailece dostlarınızla seyredebileceğiniz güzel bir film.

Film'in bir kısmında George'un odasında çalan şarkı.
 








Fragman




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder